دسته‌بندی نشده

معرفی کنسول های بازی

شاید به نظر برسد که دو کنسول مایکروسافت در لیست ما وجود داشته باشد، اما Xbox One S حتی اگر Xbox One X جدید باشد خیلی قدیمی نیست. اگرچه Xbox One X از سخت افزارهای چشمگیر تری برخوردار است اما S بهترین انتخاب ما برای خریدارانی است که می خواهند یک ماشین بازی و چندرسانه ای مقرون به صرفه داشته باشد که بتواند آخرین بازی های AAA و همچنین نمایش های جریان و فیلم ها را از طریق خدمات محبوب مانند Netflix انجام دهد. هولو این کنسول همچنین تجربه واقعی ۴K HDR را با تلویزیون های سازگار از جمله قابلیت پخش ۴K Blu-Rays ارائه می دهد و با نصف قیمت جدید X جدید وارد بازار می شود.

ایکس باکسS کنسول نسل هشتمی مایکروسافت است. به گزارش دیجیتال ترندز این یک بروزرسانی کوچک تر نسبت به سیستم اصلی است با سخت افزار پیشرفته و امکان پخش ویدئو ۴K و پخش Ultra HD Blu-ray. حتی این کنترلر با اتصال بلوتوث جدید به روز شده است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به آداپتور بی سیم از آن با ویندوز ۱۰ استفاده کنید.این  یک جایزه خوب برای گیمرهای PC است.

Xbox One با ترکیب کامل عناوین سه گانه A و indie و همچنین حق رای دادن های عالی اختصاصی مانند “Halo” و “Gears of War” خالی از لطف نیست. همچنین با تعداد زیاد و رو به رشد عناوین Xbox 360 سازگار است. اما به نظر ما جایی که Xbox One S واقعاً از آن متمایز است، از نظر ما در قابلیت های چندرسانه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *